هدف از ادعاهای رژیم صهیونیستی تحت الشعاع قراردادن ترور دانشمندان ایرانی است
نوشته شده توسط : gogos

'رامین مهمانپرست' روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه گزارش ایرنا در مورد ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: وارد ساختن اتهاماتی به جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حوادث تروریستی در كشورهای مختلف از جمله در هند، گرجستان و تایلند توطئه ای است كه اخیرا توسط صهیونیست ها پیگیری می شود.

وی افزود: هدف اصلی رژیم اشغالگر قدس، پنهان ساختن چهره واقعی خویش در انجام اقدام های تروریستی به ویژه ترور دانشمندان جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران در راستای پروژه ایران هراسی با توجه به وجود بیداری اسلامی در منطقه از دیگر اهداف این رژیم اشغالگر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان كرد: هم اكنون ملت های منطقه كه در مسیر دستیابی به استقلال در حركت هستند، جمهوری اسلامی ایران را همراه و یاور خود می دانند و همین امر برای منافع و امنیت رژیم صهیونیستی خطر ایجاد كرده است.

مهمانپرست ادامه داد: هم اكنون افكار عمومی كشورهای مختلف دنیا نسبت به ماهیت جنایتكارانه رژیم صهیونیستی به خوبی آگاه هستند.

وی اظهار داشت: با بررسی دقیق این اتهام ها می توان دست های عوامل رژیم صهیونیستی را در این گونه حوادث یافت و نشان داد كه ماهیت این رژیم با انجام چنین اقدام هایی پیوندی ناگسستنی دارد.

وی گفت: معتقدم یك هماهنگی بین رژیم صهیونیستی و كشورهای حامی آن در طرح این گونه اتهام ها به جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، آنان بدنبال ایجاد انحراف در افكار عمومی برای تحت الشعاع دادن جنایت های خود هستند.

سخنگوی وزارت امورخارجه یادآور شد: ما موظف هستیم ضمن محكوم كردن هر گونه فعالیت تروریستی نسبت به روشنگری افكار عمومی و نمایان ساختن چهره واقعی رژیم صهیونیستی جنایتكار، اقدام های اساسی انجام دهیم و نهضتی را برای مقابله با تروریسم دولتی ایجاد كنیم.

مهمانپرست تاكید كرد: رژیم صهیونیستی كه عامل ترور شمار زیادی از رهبران فلسطینی ، لبنانی ، ایرانی و نیز بمب گذاری های متعددی در دنیا معرفی شده آغاز گر و ادامه دهنده تروریسم دولتی است.

گزارمیز**9187**1542**





:: برچسب‌ها: موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: